Гарантії

Гарантійні зобов’язання на комплектуючі та запчастини в інтернет-магазині Z-TAB:

На всю продукцію, придбану в нашому інтернет-магазині, поширюється гарантія. У разі належного виконання всіх положень гарантійних зобов’язань гарантійний термін на всю продукцію становить 14 днів (2 тижні) з моменту відправки товару покупцеві. Після отримання товару у відділенні транспортної компанії – перевізника покупець зобов’язується перевірити зовнішній стан вантажу після перевезення.

Увага! Перед оплатою отриманого товару необхідно перевірити вантаж на наявність пошкоджень в присутності відповідальної особи компанії, яка виконувала перевезення. Упаковка товару повинна бути в належному вигляді (не рвана, не пом’ята, відсутні сліди розкриття, інші дефекти і пошкодження). Після відкриття упаковки уважно огляньте отриману запчастину або компонент на предмет пошкоджень (тріщини і мікротріщини в дисплеях і тачскрінах, мікросхеми, зламані і порвані мікродеталі в материнських платах, звисання проводів з’єднання в батареях, інші пошкодження). Транспортна компанія – перевізник – несе відповідальність за цілісність посилки при транспортуванні.

Забороняється!!! підключення і так зване «підкидання» дисплеїв в офісі транспортної компанії. При огляді в таких неналежних умовах ви можете пошкодити і зламати свій пристрій, а також вивести з ладу замовлену деталь або аксесуар. Покупець зобов’язується отримати товар і провести ремонтні роботи в спеціально обладнаному для цієї мети місці, при наявності відповідних інструментів.

Під гарантійними зобов’язаннями інтернет-магазину Z-TAB по відношенню до покупця слід розуміти:

  • заміна бракованої запчастини або комплектуючого на аналогічну нову деталь;
  • повернення коштів у повному обсязі, якщо на даний момент неможлива заміна бракованого товару на аналогічний через відсутність останнього на складах компанії постачальника;
  • обмін бракованої запчастини на інший товар в рівних грошових або товарних еквівалентах.

Гарантійні зобов’язання вступають в силу тільки після повної діагностики товару що повертається технічними фахівцями на предмет дефектів, і виявлення можливих причин пошкодження і, як наслідок, непрацездатності виробу. Також підтвердження відділом технічного обслуговування того, що запасна частина або компонент мали початковий дефект, виявлений при тестуванні та перевірки на працездатність деталі замовником. Встановлені деталі, які були навіть нетривалий час в експлуатації, поверненню або обміну не підлягають. У разі недотримання умов гарантії, представлених нижче, обмін і повернення не будуть проводитися.

Гарантія поширюється при дотриманні наступних умов:

  • захисна плівка не знімалася, захисна плівка не пошкоджувалася, якщо вона була присутня в момент отримання (дисплеї, сенсорні екрани і т.д.);
  • гарантійні, інформаційні, захисні знаки (наклейки, печатки, пломби, стікери, штампи тощо) не були зняті, не пошкоджені;
  • відсутні ознаки некваліфікованого або самостійного ремонту (сліди розбирання, пайки, недбалого або невмілого монтажу);
  • відсутні сліди пайки, розбирання-складання на мікросхемах і дрібних запчастинах;
  • відсутні механічні пошкодження (подряпини, відколи, вм’ятини, вигини і т.д.);
  • продукт не використовувався (за винятком перевірки працездатності);
  • збережений товарний вигляд, оригінальна упаковка;
  • гарантійний термін не закінчився.

Додаткова інформація:

Транспортні витрати, пов’язані з поверненням, обміном або обслуговуванням товару, не покриваються гарантією і оплачуються покупцем окремо. Зверніть увагу, що більшість запчастин і комплектуючих нашого інтернет-магазину не готові до негайного використання. Певні знання принципів роботи і технічної частини ремонтуємих електронних пристроїв потрібні для самостійної заміни несправного компонента, наявності спеціального обладнання. Звернувшись в спеціалізовану ремонтну майстерню або скориставшись послугами грамотного фахівця, ви убезпечите себе від можливих труднощів, пов’язаних з ремонтом улюбленого гаджета.

При перевірці і виявленні дефекту придбаного товару слід:

– негайно зв’язатися з менеджерами нашого інтернет-магазину;

– детально розповісти про характер несправності;

– уточнити можливі варіанти обміну або повернення товару.

Наш інтернет-магазин не несе відповідальності за шкоду, заподіяну неправильним використанням товару, вологою, забрудненням і внаслідок форс-мажорних обставин (аварії). У разі виникнення конфліктної ситуації ми будемо прагнути до відкритого діалогу з нашими клієнтами, і завжди готові допомогти у вирішенні будь-якої виниклої проблеми.