Доставка і оплата
На цій сторінці представлена повна і детальна інформація про реєстрацію, оплату і доставку потрібного товару в інтернет-магазині Z-TAB. Уважно вивчіть всі моменти, щоб уникнути виникнення невизначених питань і надзвичайних ситуацій. Якщо у вас залишилися питання, ви можете написати в нашу службу підтримки – support@z-tab.com.ua.
Як оформити замовлення в нашому інтернет-магазині:
- Виберіть потрібний товар і додайте його в кошик за допомогою кнопки «Купити»
- Додавши всі необхідні товари, вирушайте в кошик або на касу.
- В електронній формі замовлення заповніть всю необхідну інформацію про одержувача, доставку, виберіть спосіб оплати. Вся інформація призначена виключно для обслуговування замовлень і не буде передана третім особам.
- Відзначте пункт «Приймаю умови магазину» і обов’язково натисніть Підтвердити замовлення.
- Після підтвердження замовлення, якщо все заповнено правильно, на ваш e-mail (e-mail) буде відправлений лист з інформацією про те, що замовлення прийнято. Якщо ви не отримали лист, значить, замовлення не було заповнено або неправильно оформлено, кнопка Підтвердити замовлення не була натиснута. В цьому випадку необхідно повторно замовити, дотримуючись наведеної вище інструкції.
- При отриманні листа-підтвердження замовлення чекайте дзвінка. Менеджер нашого інтернет-магазину зв’яжеться з Вами найближчим часом для уточнення всіх необхідних деталей замовлення і наданої інформації.
Також ви можете оформити замовлення безпосередньо у менеджерів з продажу нашого інтернет-магазину. Для цього достатньо зателефонувати за нашими контактними номерами, вказаними в шапці сайту або на сторінці – Контакти. Наші фахівці допоможуть у підборі потрібної складової, проконсультують з питань, що виникли і on-line оформлять замовлення на обраний товар.
Способи оплати:
- Оплата післяплатою при отриманні товару у відділенні транспортної компанії – “Нова пошта”.
Оплата здійснюється тільки після повного огляду замовленого товару. Комісія за грошовий переказ сплачується покупцем згідно з тарифами служби доставки. Увагу! Замовлена посилка може зберігатися в зазначеному відділенні Нової пошти не більше 5 (п’яти) робочих днів, якщо протягом зазначеного терміну посилка не буде отримана з необґрунтованих причин, вона буде повернута або перенаправлена, в подальшому клієнту буде відмовлено в замовленні товару методом «післяплатою».
- Оплата за безготівковим розрахунком – “ПриватБанк”:
- в касі найближчого відділення банку;
- через мережу платіжних терміналів;
- Система інтернет-банкінгу “Приват 24” (тільки для клієнтів ПриватБанку (наявність пластикової картки або рахунку), підключений рахунок в системі онлайн-переказів “Приват 24”.)
Після узгодження замовлення з менеджером вам будуть відправлені всі необхідні дані для оплати. При здійсненні платежу просимо враховувати комісію банку за переказ коштів окремо від суми замовлення.
Як оплатити через “Приват 24”, покрокова інструкція:
Зайдіть на сайт системи Приват 24, введіть номер телефону і пароль від системи.Вам буде відправлено СМС-повідомлення з кодом підтвердження, введіть його: Якщо все введено правильно, ви потрапляєте в особистий кабінет. Перейдіть у вкладку “Всі послуги” (у верхній частині сайту) і натисніть на пункт “Перевести на картку ПриватБанку”: Далі заповніть форму:
- необхідно вибрати карту, за допомогою якої здійснюється оплата;
- ввести номер картки для оплати (буде відправлений Вам менеджером після узгодження замовлення);
- заповнити призначення платежу і суму;
- натисніть Продовжити і підтвердіть грошовий переказ.
Після оплати банківським переказом – “ПриватБанк”, повідомте своєму менеджеру про оплату (дзвінок, смс, e-mail) – ПІБ платника, суму і час оплати.
Доставка замовлення:
Доставка товару здійснюється по всій території України транспортною компанією «Нова Пошта». Це поштова служба, яка має найбільшу мережу представництв у всіх куточках нашої країни, у великих містах до десятків і сотень відділень. При оформленні замовлення обов’язково вкажіть адресу або номер відділення, на яке буде відправлена посилка. Доставка замовленого товару займає 1-2 дні, в залежності від віддаленості регіону.
Наш інтернет-магазин не містить торгових приміщень (магазинів, офісів, інших торгових точок) для самостійного самовивозу товарів. Ми підтримуємо кілька оптових складів, звідки товар не відвантажується. Відсутність торгових площ є фундаментальним фактором формування лояльних цін на сайті. Пунктом видачі товару буде філія вантажоперевізника «Нова пошта», зазначена при оформленні замовлення.
Відправка вантажів здійснюється щодня, крім вихідних і святкових днів. Вся продукція нашого інтернет-магазину перед відправкою повинна пройти ретельну перевірку на працездатність.
Послуги транспортної компанії, вартість упаковки, накладений платіж – оплачує покупець.
Шановні клієнти! Якщо з яких-небудь особистих причин Ви відмовляєтеся або передумали забирати замовлений товар, відправлений післяплатою, ви зобов’язані відшкодувати вартість витрат на транспортування в обох напрямках, зберігання (≈10-15 грн в день) шляхом оплати доставки у відділенні Нової Пошти, зазначеному при замовленні (повідомте оператору номер ТТН і скажете, що хочете оплатити транспортні витрати, зберігання, якщо такі є) або перерахувавши кошти на рахунок банківської картки продавця, або іншим способом заздалегідь узгодити з менеджерами нашого інтернет-магазину. В іншому випадку в майбутньому ми будемо змушені відмовитися від співпраці або обмежити можливість замовлення.
Ми співпрацюємо з найбільшою базою даних недобросовісних клієнтів BlackBox в Україні, і якщо ви не будете дотримуватися вищеописаних умов, ваші дані будуть внесені до реєстру на сайті https://blackbox.net.ua/ Надалі вам можуть відмовити в послузі «накладений платіж» в інших інтернет-ресурсах. Будьте пильні і дійте обдумано при підтвердженні замовлення, не потрапляйте в чорний список клієнтів! Сподіваємося на вашу порядність і розуміння в цьому спірному питанні.